Sivut

keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Kevätjuhlaputki

Maanantaina oltiin vähän erikoisemmissa kevätjuhlissa kun Lasten PR järjesti sellaiset yhteistyökumppaneille ja oli suvivirsi, todistusten jaot, jätskit ja kaikki! Niin huikea tuo todistus, pieni juttu mutta hyvä mieli. Hauska idea siis! Sain minäkin kiitettävän arvosanan vaikka en ole lähtenyt läheskään kaikkiin yhteistyöjuttuihin mukaan.

(Ja taas kännykkäkuvia, tuntuu että ei vaan ole kotiovesta poistuessa tilaa kameralle eikä ainakaan kahta kättä jolla sitä naamalleen nostaa.)



Kynnet lakkasi paikan päällä jäbä.




Vauvan kantamisen ulkoistin Elsalle



Huomenna napitetaan taas kauluspaitaa kun on rokkimuskarin kevätkonsertin vuoro. En ehtinyt mitenkään neuloon lahjasukkia opettajalle joten paikallisen kahvilan lahjakortilla mennään. Tai olisihan sitä ehtinyt ellei olisi niin kiireinen sen Vertices Unite -huivin kanssa, viimeistä osiota neulon jo!

6 kommenttia:

  1. Mä en ole lähtenyt sille opettajien lahjomisen tielle. Jotkut äidit on yrittäneet määrätä että luokka ostaa joka kevät yhteislahjan, mutta meitä on muutama jotka uskalletaan vastustaa ja se on sitten jokaisen omassa harkinnassa. Läksiäislahjoihin olen kyllä osallistunut, koska se on ihan eri juttu. Muistan omalta kouluajalta kun jouduin niitä lahjoja kuljettelemaan ja kyllä hävetti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin sitä mieltä ennen lapsia mutta nyt jotenkin kun "kaikki" vie lahjan, se tuntuu luontevalta. Varsinkin päiväkodin tädeille ettei sit vaan joudu mustalle listalle :D No joo, onhan ne vähän turhia koska kyllähän ne palkan työstänsä saa. Mutta on sitä itsekin töissä vedellyt yhteistyökumppaneiden tuomia joulukonvehteja ym. Silloin kun mä olin lapsi, tämmösiä lahjahommia ei harrastettu, jokut saattoi ruusun viedä mutta aika harvinaista oli. Oon siis yleensä muskariopelle vienyt villasukat (se opettaja vaihtuu aina, en toki samalle vie aina sukkia, hehe) ja sit päiväkodin tädeille kahvilalahjakortit.

      Poista
  2. Ihanaa, kun sulla on joka paikassa lapset mukana etkä käy yksin noissa kaikissa kemuissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta ois ihanaa jos vois mennä ilman lapsia ;) Mutta joo, tänne ehdottomasti otin lapset mukaan kun oli lapsille tekemistä ja jätskiä ym niin viihtyvät. Ja oli mun mieskin tuolla kun sattui oleen sen verran myöhään nämä kemit että ehti töiden jälkeen mukaan.

      Poista