Sivut

sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Siivouspäivän saalis

Eilen vietettiin siivouspäivää ja kiertelin itse ihan vain kotilähiömme kävelyraitilla jossa tyypillisesti on nimenomaan lapsille suunnattua tarjontaa. Ja lapsellehan sitä löytyikin. Reiman uintikengät, Polarn o Pyretin T-paita, pari Sanna-kirjaa ja niskatyyny pitkille automatkoille, kaikki yhteensä 5,5 e.


Olen ottanut tänä vuonna tavaksi kuvata jossain muodossa kirppissaaliit instagramiini. Pelkästään tässä kuussa olen kirpparoinut esim nämäkin:



Olen pitänyt tavoitteena etten osta kauheasti varastoon liian isoja vaatteita pojalle koska kirppareilla tarjontaa on niin paljon että yhtä hyvin voi ostaa sitten vasta sopiviakin eikä kaapit niin täyty. Mutta kun löytyy niin kivoja niin pakkohan sitä on ollut! Viimeisessä kuvassa tosin myös farkkuhame MULLE ja pala kangasta.

2 kommenttia:

  1. Vähän harmittaa etten päässyt siivouspäivään, ostoksille saati myymään. Olin rentouttamassa itseäni mökin kasvimaalla - eli raatamassa suoraan sanottuna ;)

    VastaaPoista