Sivut

tiistai 5. maaliskuuta 2013

Pääsiäisruohot tulille!

18 kommenttia:

  1. Mieletöntä tai siis tosi hienoa laittaa ruohot dekkaan ja erlenmeyeriin ja pullon tiedän mutten nimeä muista;) Kyllähän hyvän ruohon saadakseen kannattaa jo nyt kylvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siks just en malttanutkaan odottaa kun oli niin hyvä idea poikimassa :D Kyllä se ruoho kiva on vähän etukäteenkin, onhan tässä jo pääsiäiskarkkejakin syöty, röyh!

      Poista
  2. Aivan mahtavat rairuohokipot. Ja olen kade tuolle vesikannulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuo kannu on kyl aivan paras,mulla on kans kastelukannuna vanha muksujen kannu,siinä on enemmän asennetta kuin tavallisessa.;)

      Poista
    2. Mä kun aikoinaan etsin omaan kotiin kastelukannua, kaikki oli niin hirvittävän rumia että oli pakko poiketa leluosaston kautta. Toi on HIENO :D

      Poista
  3. Mie jo kauhistuin että olenko ruohojen kanssa tuhottoman myöhässä, mutta en siis vielä? :D

    Tosi hienot istutusastiat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, mä oon vaan hyvissä ajoin :D Ja kun en tiedä oonko pääsiäisenä kotonakaan niitä ihastelemassa niin laitoinpa hyvissä ajoin :)

      Poista
  4. Nyt isti rairuohopurkkikateus!
    Mutta kiitos muistutuksesta, muuten mulla jäisi varmaan (taas) ruohot kasvattamatta.

    VastaaPoista
  5. Ohoo, hienot purkit, minusta olisi jännä nähdä kuinka ruoho kasvaa tuossa pallomaisessa pullossa. Laittaisitko kuvan siitä myöhemmin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä kuvaan myöhemminkin varmasti, tokihan se ruoho varmaan tunkee sitten tuosta kapeesta kaulasta ulos ja kuivuu pystyyn kun en muista kastella enkä jaksa tyhjentää lopulta noita purkkeja, mut oletan että se on kiva siinä vaiheessa kun ruoho on vielä tosi lyhyttä ;D

      Poista
  6. Voi rähmä, miten hienot! Ite oon miettinyt koeputkia, josko tänä vuonna pipertäis niihin :) Kuvia olis tosiaan hauska nähdä myöhemmin, miten ruoho suhtautuu pullojen muotoihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koeputket olisivat hienoja kans! Oi voi, mulla ei ole yhtään jemmassa. Ja varmasti kuvaan kyllä ruohon kasvua :)

      Poista
  7. Tuo on kyllä niin hyvä idea :) Itelläkin tuli nyt mieleen koeputket, mutta jemmassa on ainoastaan Jägermeister-koeputkia x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jägermeister sopii hyvin! Varsinkin ne pullot kun vihreitä ovat :D

      Poista