Sivut

tiistai 7. joulukuuta 2010

Ei todellakaan mikään joulukalenteri

Huh hee, tässä on nyt vähän kaikenlaista tekosillaan


Jotain kuitenkin saatu taas pakettiin asti. Käärin ne Marimekon mainoksiin kun ei ollut joulupaperia hollilla.





Olin lauantaina mieheni aveccina pikkujouluhenkisissä bileissä joihin sai tuoda pienen lahjan ja sitten ne arvottiin lahjojen tuojien kesken. Ja mitä sain minä? YSÄRILEVYN!!!! (toi oli mun kaverilla joskus, oon kopioinut sen kasetille, nytpä sainkin cd:nä, huippua! (tosin mullahan on kaikki mahdolliset ysärirallit koneella koska olen vähän ysärihullu mutta olen myös hamsteri joka ei tykkää siitä että jutut ovat pelkästään koneella)) ja teknosammakoksi nimetty HELKKARIN PAINAVA otus! Siis oikeesti todella painava. Sillä voisi melkeinpä treenata hauiksia. Jotenkin ton setin olisi melkeinpä voinut etukäteen nimetä mulle, niin osuva jokseenkin :D


Tai sitten sammakkoa voisi pitää pään päällä ja harjoitella prinsessakävelyä. En tiedä mutta sellainen kutina on että teknosammakon täytyy päästä vielä joskus baanalle.


Vähän harmitti kun itse en muistanut kehitellä mitään ns. coolia lahjaa vaan menin siitä mistä aita on matalin.

Lauantaina käväisin myös Ikeassa ja ostin itselleni pöytälampun kun ahdistaa tämä pimeydessä tiirailu. Ostosseuralaiseni nimesi sen samantien anuslampuksi. Nyt en pääse siitä mielleyhtymästä eroon.


Tässä linkki Ikean sivuille kyseisestä lampusta koska tuosta mun kuvasta ei kyllä ota mitään selkoa.

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi lamppu on söpö. Se vois olla E.T:n kaveri.

    VastaaPoista
  2. Peps: Se on kyllä söpö :) Hih, E.T.:n kaveri :')

    VastaaPoista
  3. Hervoton sammakko, en oo koskaan nähnyt niitä noin isoina! Ja hitsiläinen, kun sinä mainitset joulukalenterin tulee eräs tietty mieleen, pitäspä kaivaa esiin ja avata luukut tänäkin vuonna :D

    VastaaPoista