Sivut

perjantai 11. kesäkuuta 2010

Åbo

Lomalla kun olen, niin piipahdin sitten eilen Turussa ja tein kunnon turistikierroksen. Neuloin junassa hullun lailla mutta jäi sitten neulegraffitit laittamatta Turkuunkin sillä joka paikka oli täynnä niin virkaintoisen näköisiä puistotyöntekijöitä että varmasti poistaisivat moiset heti ja kun paikallinen seuralaiseni totesi että talvella laittamani iso graffiti pysyi paikoillaan ehkä viikon. Olisi pitänyt jonnekin keskustan ulkopuolelle siis laittaa mutta eihän mulla sellaiseen ollut aikaa tällä kertaa!

Kävin Luostarinmäellä (olen käynyt siellä vain kerran, lapsena), Turun linnassa (edellisestä visiitistä jo 5 vuotta!), Föriajelulla (ekaa kertaa ikinä) ja katsomassa nykykansantaiteen näyttelyn. Ja sitten yleistä hengailua tietysti.

Laitoin sit epähuomiossa pieninä noi kuvat, aaargh! Mutta suurenevat klikkaamalla. Eipä sillä etteikö pienistäkin näkisi kaiken oleellisen.

Niin kuin esimerkiksi miten mun kynsilakka mätsää aurinkolaseihin, heh.














Parasta oli kuitenkin tällaiselle vessahuumorin ystävälle vessapubi!!!





Yöastioita ikkunalaudalla!




Eli ihan off topic -merkintä tämäkin.

4 kommenttia:

  1. Miksei siel istuttu vessanpytyillä?:D

    VastaaPoista
  2. Faline: Jaa-a :D Ja olin vähän pettynyt kun paikan vessat oli ihan normaalit!

    VastaaPoista
  3. Kiva että olet päässyt nauttimaan Turun kesästä, ja harmillista ettei täällä osata arvostaa neulegraffiteja ;)

    VastaaPoista
  4. Kukkahattuneiti: No, ens kerralla kun käyn Turussa niin käyn jossain ei-niin-keskustassa ja laitan neulegraffitin :D

    VastaaPoista