Sivut

maanantai 7. syyskuuta 2009

Ei juurikaan aihetta liipaten

Olin lauantaina Tampereella. Siitä muutama todiste:





Bongailin tekstejä kadulta :D




Ja löysin kellon (ostoslistoja ei ole löytynyt)


Ja renkaan, johon oisi voinut laittaa neulegraffitin, jos sopivankokoinen olisi ollut!


En sitten muistanut edes laittaa niitä neulegraffiteja mitä mulla oli mukana :P

Askartelut on nyt ollut vähissä, oon vaan hipelöinyt mun tukkaa kun leikkautin sen viime viikolla ja nyt opettelen laittaan sitä xD Varmaan siinä vaiheessa, kun olen oppinut, se on jo kasvanut ulos mallistaan.

6 kommenttia:

  1. Enpäs ole tuota rengasta huomannut! Pitää käydä mittaamassa se joskus ja laittaa siihen graffis. :)

    VastaaPoista
  2. Laita ihmeessä :) Sitä varten vähän tän kuvasinkin ;D

    VastaaPoista
  3. No löytyihän Tampereeltakin rengas.:)

    VastaaPoista
  4. Noita renkaita on Tampereella enemmänkin :) Ainakin itse olen nähnyt.

    VastaaPoista