Sivut

perjantai 7. elokuuta 2009

Liian leveä jäykkäkangashame

Tää nyt on tosi syksyinen, mutta mä en odota syksyä (vaikka onkin lemppari) koska sitten tulee talvi ja se on perseestä. Mulla nyt vaan sattui oleen tällaista kangasta jemiksessä.

Vetoketju ommeltu päällepäin laiskuussyistä ja koska leikin että se on hieno siten. Olisi tietysti voinut silittää tän, mutta en jaksanut koska ruttaan tän kaappiin kuitenkin odottamaan viileämpiä ilmoja ja sitten se on rypyssä taas.


Ompelin tuohon "taskut", jotka ei sitten kuitenkaan hirmu hyvin erotu vaikka yritin saada niihin sellaisen oranssin reunan.


Ja sitten nää kuvat, joissa se on mun päälle. Voi huoh, kun vihaan kuvata näitä! Kuvista tulee aina ihan hirveitä ja vaatteet näyttää tuhannesti kauheammilta mun päällä kuin peilistä. Mä tykkäsin tästä hameesta ihan hulluna kunnes näin kuvat xO Helmakaan ei näytä noin leveältä peilistä mutta kai se on uskottava, että sitä ehkä kannattaisi kaventaa.

Ja leikitään että mulla on sukkahousut eikä legginssit, en vaan jaksanut kuvan takia vaihtaa ;D

En tiedä mitä oikein onnistuin kameralleni tekeen kun tällainen tuli


Pakollinen jalat sisäänpäin, mutta oisi voinut vähän naisellisemman haara-asennon ottaa. Tässä kuitenkin luonnollisemmat värit. Kädet oisi voinut pitää jossain muualla.


Pakollinen herutuskuva. Heruuks?


Pitäisi ehkä kuvata joskus in action.

Villapaita: isän vanha.
Pohkeet: syö hyvin, elä läskisti ja harrasta liikuntalajeja jotka korostaa leveyttä entisestään.
Kengät: Lohdutuslahja hammaslääkärikäynnistä (ne on makeet, harmi kun sivuprofiili ei näissä näy!)
Tukka ja naama: Ei näytetä tänään.

4 kommenttia:

  1. Mun pitäis myös opetella käyttämään nappeja tai jotain somisteina! Milloin ompelukerho kokoontuu jälleen, tuli hamehimo!

    VastaaPoista
  2. Tarttis kyllä saada taas ompelupiiriä kasaan. Taitaa tuo Salka-neiti olla se kiireisin. Mutta kyllä varmaan jokin ajankohta löytyy!

    VastaaPoista
  3. Peilissä kun näkee liikkeen, ihminen (ja ne vaatteet) näyttää aina paremmilta liikkuvina ja aitoina kuin pysäytettyinä kuvina. Tätä mieltä minä (ja musta otetut kuvat ;)

    VastaaPoista